Sidor

tisdag 12 juni 2012

Hej på er!

Är hemma i Sthlm igen! Och vad tåget gick snabbt den sista biten när jag träffade på urgulliga Vanita i Skövde, hon är så fin, så snäll och så himla härlig. Vi snackade hela resan, det var rikitgt trevligt. Blir snart att åka ut till Saltis och prova på några behandlingar i hennes alldeles egna skönhetssalong där, och där bor hon också med hennes fina pojkvän och jättesöta hund! Ta gärna en titt på salongen här! Vi pratade också mycket om LCHF, och hur bra det är för oss som har ADHD. Sen planera vi en lite LA-resa till hösten, det vore jätteskoj att semestra med någon så härlig som Vanita, jag tror verkligen vi skulle ha jätteskoj! Hoppas det finns tid för det i höst, jo jag går ju alltid med lite USA-längtan i kroppen, man känner sig alltid så fri där!!

Klockan fem i eftermiddag ska jag kolla på en ny bostad, ett jättefint litet hus, eller en flygelbyggnad i en trädgård, 10 kvadrat mer än här och med ett rikitgt kök, vilken dröm det vore att få den, och vad skönt att komma ner på marken, hoppas, hoppas, hoppas jag får flytta dit!


Senare ska jag möta upp kvällens eventdate Robin, en jättetrevlig kille verkligen, och sedan också Johanna och Alexander som jag bjöd med på ett litet bloggmingel på fina Josefina på Djurgårn ikväll. Eventet arrangerar självklart stans bästa eventfixare Fredrika och Ellen tillsammans med Blogkeen. Blir nog rikitgt skoj och har hört ryktas att Goodiebagsen är utöver denna värld. Som alltid när Ellen och Freddie fixar något! Ska bli underbat att träffa min fina Karro igen med, alldeles för längesen! 



Det är så mycket härliga event såhär på sommarn, men missar många det gör man tyvärr också då det händer mycket annat. När Peter tog studenten i Fredags var jag bjuden på dehär härliga eventet nedan, var där förra året och det var verkligen lyckat! Hörde att det var minst lika bra i år! Men såklart går ju ens brorsas student i första hand! Nu ska jag äta lite lunch innan jag beger mig emot Sumpan och kollar på de lilla huset, åh be till Gud att jag får det om det är fint! Tänk vad jag skulle greja i trädgårn då, finns kanske tillomed ett sockerdricksträd, vem vet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar