Sidor

tisdag 5 juni 2012

Och Jesus sade; Låt barnen komma till mig..

Åh, vilka vackra bilder det blev ifrån dopet. Det var verkligen så lyckat! Solen sken och lilla Gabriel jollra i vagnen. Guds närvaro kändes i hela kyrkan och i församlingshemmet firade vi med stora smörgåstårtor, underbara pajer, sallader, gräddtårtor, andra bakverk och nybryggt kaffe! Tror ni jag kunde hålla min detox när jag fick syn på den buffén?! Nej, inte då! :) Men det var det värt :)

Blev en riktigt nyttig lunch idag, ni hittar den under veckans recept, så jag körde igång med detoxen igen igår istället. Ibland får man ha en brytdag eller två när det är dop till exempel, för inte ville jag sitta och gnaga på en ekologisk morott när det fanns så mycket annat gott.. Och vad roligt vi hade jag och alla fina barn, vi stojade runt i hela församlingshemmet, skrek, skratta, och gapa!!

Här kommer alla fina fotografier!














De fick så mycket fina presenter, kan ni gissa vad jag hittade för en underbar fotoram?! Vilken perfekt present va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar