Sidor

onsdag 13 juni 2012

BLOGKEEN EVENT JOSEFINA!

 Åh, vilket trevligt event Freddie och Ellen hade fixat igår! Riktigt lyckat! Och Robin var en så himla härlig eventdate också, han är alltid så trevlig och så är han väldigt fin och det fick han höra många gånger utav mig för är man fin och känner mig då ska man veta om ett med! ;)

Det bjöds på jättegod buffé, men jag var inte så jättehungrig så åt knappt, inte likt mig :) En hade för ovanlighetens skull varit lite nervös inför titten på nya huset, kan aldrig äta när jag varit nervös och lite snurrig, kan liksom inte sitta still och koncentrera mig på mat, vill helst bara stå och babbla, drinkar går bättre ;) Vet inte varför jag blev det, händer mycket sällan att jag blir nervig men fick väl presentationsångest av någon anledning, hoppas inte det märktes för mycket, vill ju så gärna att han ska välja mig.. Men annars får de bli en fin dröm den där lilla drömkåken för det var det verkligen, allt var så vackert och jag bara tänkte och gick in i min egen värld på hur fint jag kunde få det om den lilla fastigheten blev min. Åh, tänk, tänk, tänk! Säg att den blir min! 

Tillbaka till eventet! Gud alltså vad många fina vänner som kom, allt från min ljuvliga Pischa, Rosanna, Daniel, Jackie, Simon, Janne, Karolina, Malin, ja ALLA var verkligen där och dessutom fick jag sitta breve min storfavorit Jessie, en riktigt härlig figur, hennes underbara vän Jessica, fantastiska Nathalie och Jessies otroliga små hundar till gosedjur! Och sist men inte minst så kom ju såklart mina favosar Jojjo och Alex också! Sen är Alexandra alltid lika go också, gillar henne, vet att det är en rikitgt snäll tjej egentligen, tråkigt om hon får lida ibland för att hon provocera lite innan, det är ju dåtid, och så är hon väldigt söt, det måste man säga, hon ser ut som en liten puffig bakelse hela hon! Härliga Nyhlén var också på plats, alltid lika trevlig! Och vad kul det var att träffa Malena igen, har inte setts på så länge, åh hon e fin! Och för att inte glömma vackra snälla Pillan! Haha, och många, många fler.... Ja, alla var verkligen där! Skoj med lyckat event! Tusen tack Blogkeen (gå gärna in och ladda ner deras app) Och Tusen tack för en riktigt välfylld Goodie! Kvällen avslutades på Sture hof i gott sällskap utav Sanna och Johan!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar