Sidor

onsdag 28 mars 2012

Nejdå...jag är inte ytlig....inte alls!



Men jag skulle kunna bada i smink! Haha, har haft lite "sminkrensning" här ikväll, det behövs ibland... För asså, jag har så mycket smink va, men jag älskar det också! Jag älskar att sminka mig, jag älskar att köpa smink (ja, alltid lika mysigt med snäll hjälp, nya tips och härliga färger och flygplatstidsfördriv) Ja, att sminkshoppa något nytt fint läppstift, en härlig rouge eller en ny cool skugga är alltid lika trevligt på flygplatsen och så är det ju mycket bättre priser, handlar en hel del grejer på skincity.se och eleven.se också, två riktigt bra sidor, och när jag är i USA passar jag på att köpa med mig lite extra mineralpuder från id som kostar en femhundring här hemma men bara en tvåhundring där, och jag förbrukar en burk i månaden, haha, fast jag ska inte prata ekonomi egentligen, är inte den sparsamma kvinnan precis, kanske därav alla dessa högar smink också ;)

Och är det något jag älskar så är det produkterna från underbara Too Faced! De har sååå fina burkar!! Och så älskar jag när det är sådär härligt leopard!






Men det är skoj att sminka sig, det är skoj att vara fin och färger är ju det skojigaste som finns i livet!! Har nog ärvt mitt sminkshoppande mycket från mamma också, när man är hemma hittar man alltid massa nytt fint i badrumsskåpet och hon ska alltid springa in på kosmetikavdelningarna och se ifall de kommit någon ny härlig askungenkräm eller så, men jag har också en utav sveriges vackraste mammor måste jag säga och det är hon verkligen värd att unna sig för hon har alltid gjort allt för alla och hon tjänar egna pengar och är absolut ingen gold digger på pappa ;) Haha!! Åååh, saknar dem!!!
Okej, till saken egentligen!! Snurrar som vanligt in på annat när jag väl sätter mig och bloggar..... Jag skulle så gärna vilja köpa mig en riktigt fin Beauty box, har kollat runt länge men inte hittat någon jag tycker om förens nu..... Jag har varit inne på en LV förut, gillar deras grejer och är jättenöjd med de väskor jag har, tycker de är klassiska och deras multicolor monogram är ju bara det snyggaste som finns, minns när jag köpte min första lilla pochcette i gymnasiet och kände mig så fin med den, haha....men de är ju ganska dyra så jag har avvaktat, gjort annat för slantarna och så finns det tyvärr ingen i multicolor så jag har sökt vidare och NU är det såhär att jag har verkligen hittat en jag vill ha och den vill jag bara ha, ha, ha, ha, ha, ha och HA! Vissa grejer fastnar man för ni vet.... De har gjort en GUL (jag som ääälskar gult) En sjukt underskattad färg!! Men ROSA inuti som jag också ääälskar!! Titta vad fin!!



Åh, den är så snygg! Så fin! Så härlig! Och den rosa spegelboxen kan man sätta fast där inne eller ta ur om man har större prylar :) Måste bara hitta vart jag kan få tag i den, vill inte ha ngn trött plastkopia, det ska vara en läderdottande äkta vara!! Oj, vad klockan va mycket nu.. Har städat och såg inte tiden :) Bums i säng med mig!! Nalle har redan gått och lagt sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar