Sidor

måndag 12 mars 2012

Monday!



Ja, men precis.. Måndag idag då :) Dax att sätta lite fart på den här bloggen tror jag! Nu har jag bloggsemestrat färdigt och fått nya bloggsug! Känns lite som dax såhär innan premiären utav Djungelns Drottning på onsdag också! Blir skoj, förutom att TV-rutan gör så man går upp 20 kg i vikt :) Man jag är van sen paradise hotel :) Funderar på att byta blogg igen ja, har fått en förfrågan ifrån ett annat forum men då gäller det att jag får ett riktigt bra kontrakt har jag sagt, men kanske framförallt att jag bloggar på lite bättre :) Trivs annars riktigt bra här annars, en mycket lätt och smidig sida!
Helgen var iallefall jättehärlig! Min lillebror kom upp i lördags och en amerikansk kompis är också på besök i stan, så jag, Peter, Johanna och Alexander visade honom gamla stan och sen gick och åt massa härliga dumplings, senare blev det melodifestivalen, grattis Loreen, jag är inte jättefan av melodifestivalen men jag tyckte nog att någon annan skulle vunnit, den där blonda söta Danny kanske, han verkar fin! Men Loreen är säkert också en fin och värdig vinnare! Igår hade vi också myspys hela dan, först kakbuffé till frukost (med bästa Annie) och föreläsning med Non Smoking Generation och sedan åkte vi ut allesammans till Lidingö och våldgästade min faster, var jättetrevligt där! Hon fick en stor härlig vårbukett med tulpaner och en härlig kladdkaka så fram med finvasen, fram med blå blom servissen och på med kaffebryggarn! Och en vattenskål till Wolfy! Alexander och Johanna blev snabbt populära hos min ordentliga faster, de kramades gott när vi skulle gå och Anita föreslog middag nästa gång! Kan ärligt säga att det är inte alla som går hem hos min faster då hon är en mycket speciell överklass kvinna. Men härlig är hon! Och jag längtar tillbaka till Thailand!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar