Sidor

söndag 4 mars 2012

It´s a little bit funny...



Hallå! Helloooo!! Hej, hej, hej! Hej Sverige! Hej Stockholm! Hej Täby! Hej Nalleeeee!!
Åh, hemma hos min lilla mjuka knutte igen, hemma i Sverige, och hemma hos er! Fina er! Ligger i sängen, han spinner så gott, lilla babyn! Men bra verkar han haft det och mina grannar har träffat honom ofta, tagit in honom till sig ibland och där har han legat i en fåtölj medans de klappat honom, kokat kaffe och löst korsord. Älskar sådana där gamla och kattkära människor, finns inga bättre kattvakter, har både världens bästa tant och ett par här, underbara! Goda grannar kallas det va?! Älskar dem! Och så har jag Kjellis som också matat och lekt, så Nalle har det inte gått någon nöd på, min lilla baby!
Resan hem var jätteskön, sov nästan hela vägen med ett litet kort stop i Frankfurt. Jag och Johanna har verkligen haft en helt fantastisk resa, och vi har nog skrattat 90 % av tiden, kanske festat lite mycket, men också sovit ut sååå skönt, snurrat runt och levt ut, rakt ut; hahaha!! Asså det har hänt så mycket sjukt, roligt och härligt på den här resan, så mycket att jag inte vet vart jag ska börja, just det vi började med att åka till Vegas, och Elton Johns sånger följde med oss under hela tiden, så fort vi ser en människa vi tycker är lite härlig kommer rösten upp i huvudet; "I´ts a little bit funny this feeling inside" Och när han sjöng The Lion King -Can you feel the love tonight, asså det går inte att beskriva! Och så var vi en annan helt fantastisk show, Le Reve The Dream ja, det var verkligen en helt fantastisk upplevelse, världens bästa akrobater och simhoppare! Vi snurra runt på alla härliga hotell i våra fjäderboor runt halsen, drack massa goda drinkar, parta, åt roliga middagar med grillade vackra smöriga humrar och andra amerikanska läckerheter, spännande rätter från fjärran länder med olika konstiga inälvor och i NY lärde Jojjo mig attt äta den kinesiska delikatessen tonfiskmage, låter äckligt men var mycket gott!
Vi äääälskar orange förresten, nya favofärgen (och mintgrön och turkos) men mest orange så vi ringde vi roomservice och bad dem komma upp med allt ätbart i färgen orange till lunch, vi skrattade och skrattade och snurra med den orange:a maten, drack självklart orange juice till och blandade med Grey Goose Citrus och Orange Vodka, åh vad gottigt vi hade det! Och så spade vi med härliga massager och pedikyr, gud vilket vackert SPA Wynn har alltså, helt otroligt vackert! Och så gick vi runt i massa superhärliga butiker, jag hittade världens finaste badrumsspeglar, inte sant? Får bli inredningsshopping i Vegas när jag skaffar villa och så ska jag blåsa egna stora glasballonger i olika färger och sätta upp i taket med kristallkronor det är redan bestämt, oh så härligt det kommer att bli! Här kommer lite Vegasbilder! Jag somnade förut så jag vaknade nu och var jättepigg, gör gott the, blir alltid lika snurriga tider när man kommer hem från USA :)























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar