Sidor

tisdag 13 mars 2012

En gång i tiden....

En gång i tiden....

tisdag den 13 mars 2012, kl 18:31

Drev jag en extensionsfirma, jag åkte runt hela Stockholm och förlängde hår och hela min lägenhet var som en enda stor salong! Jag annonserade i de största modemagasinen och mina kunder var alltid toppnöjda! Jag la tyvärr ner den för det hände lite tråkiga saker i mitt liv, och just då vart det för mycket att hålla reda på med alla kvitton och papper, men jag saknar att ha några härliga tjejer att fixa håret på ibland! Jag har utbildning hos SO.CAP samma bästa hår som Bobby och alla dedär duktiga jobbar ned och lååång erfarenhet! Håret är självklart äkta och håller ca 4 månader, fästs fast med keratinvaxfästen! Superbra! Jag är jättebillig också, tar bara några hundra, till skillnad från frisörer som tar flera tusen för bara jobbet, men jag tycker håret redan är så dyrt och jag vill bara ha det som hobby nu för orkar inte skaffa ny F-skatt :) Så om någon vill ha långt vårhår är det bara att ringa mig på 0736832517 Skönt att ha en egen blogg att kunna göra lite reklam i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar