Sidor

tisdag 20 mars 2012

Istället för ett geléhallon ;)

Gomorron! Eftersom jag skojade lite om mens i förra veckans program och skojade med Paulina om jag skulle kunna ha ett geléhallon istället för tampong gjorde jag inte bara privatpersoner oroliga för mona påhitt utan även företag! Gunborgs.se tog tag i saken direkt och skickade mig mängder utav helt suveräna tamponger och bindor!! Verkligen superkvalité på deras grejer!! Ni måste kolla in deras sida, mycket enkel och smidig! Smart tycker jag med ett företag som skickar ut mensskydd mellan varven då slipper man ju helt och hållet tänka på det!! Ja, det finns ju så många andra saker man ska komma ihåg när man handlar :) Sen behöver man inte teckna till sig så att man får tamponger och bindor hela tiden heller, men kan också köpa härliga ekonomiska storpack där!!
Tack Älskade Gunborg!! Och anger du  koden "Lina" i din kundkorg så får du också 10 % rabatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar