Sidor

onsdag 21 mars 2012

Har haft fina Zanna och Alvin här!


Åh, vilken härlig onsdag! Började med ett jätteskoj möte sen hem och fixa lite lunch och shoppa gottigt fika till underbara Zanna som har fått världens gulligaste lilla son, glada Alvin! Var så längesen jag träffade Zanna nu också, så himla skoj att sed igen! För när folk får bebisar är jag snabb att bjuda hem ;) Och Nalle kollade så förundrat på den lille babyn, åh vad söt han jamade när Alvin jollra så svarade de liksom varann! Blev bjuden på dop i slutet utav april också, Gud vad roligt! Ska måla en riktigt fin tavla till det framtida pojkrummet! Nu ska jag packa ihop lite träningskläder och åka in till Balance för ett corepass som Maria fick med mig på! Kan behöva träna av mig dagens fika :) Härliga tider!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar