Sidor

måndag 16 mars 2009

Ni måste ju vilja veta.

Detta med min dåliga blogguppdatering tänkte jag försöka hitta en liten lösning på, så är det ok för er att när jag inte har så mycket tid framför datorn, så gör jag så att jag lägger upp en liten bild istället? Jag har liksom så mycket för mig att jag inte hinner sätta mig ner och blogga ner det jag gör, tänker, eller ens välja något av allt det jag gör, eller några av alla mina tusentals funderingar, eller ja ni vet ingen bloggtid, ni vet. Så den här måndgen får ni nöja er med att se mitt badrum istället, det blir väl bra va? För jag tänkte att ni måste ju vilja veta hur det ser ut där jag duschar, kissar och........ah,,sminkar mig;-)

3 kommentarer:

  1. Det går alldels utmärkt bra. Det är kul att se hur du har det hemma. Hoppas allt är bra. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. ........dömmer darmen!!!!

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt badrum du har!
    Blir ju tokig när du inte uppdaterar, men kör på dom fina bilderna då istället, jag måste ju få mitt eftermiddagsnöje=)
    Kramar från din tronga bloggläsare Ronja.

    SvaraRadera