Sidor

fredag 20 mars 2009

Män som hatar kvinnor.

Jag är mållös, vilken film alltså! Vilket mästervärk! Vilken upplevelse! Den är absolut en utav de bästa filmerna jag någonsin sett, och alltid kommer att ha sett. Om ni inte har sett den så gå bara och gör det. Den var så sannlöst, otroligt, underbart, och så gränslöst jättebra att det nästan inte är sant. Jag hade tyvärr inte hunnit läsa den omtalade boken av Stieg Larsson innan, men om jag hade gjort det som både min mamma och syster varit på mig om hade jag nog inte kunnat vänta såhär länge med att se den först igår kväll. Och som sagt jag är mållös, ni måste se den. Spänningen höll i sig från början till slut, precis varje minut. Våldsamma, känslosamma, och helt fruktansvärda scener var helt verkliga, om man är väldigt känslig vet jag inte om det är så bra, men äsch,, ni kan blunda ibland, se den åndå! Den var fantastisk, helt otrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar