Sidor

torsdag 5 mars 2009

HairHairHairExtensions.


I eftermiddag blir det att fixa extensions, och sedan hela kvällen lång! Snart kommer det en kund och sedan kommer en kund till:) Ska lägga upp bilder sen och visa er hur snygga de blir efteråt:)

Sen vill jag skicka en stor kram till en utav mina närmsta vänner Sara, som jag hade ett jättefint samtal med idag, hon är bara en så himla go vän, det finns inte många som förstår mig så bra som henne, hon ger mig så många bra råd om allt möjligt i livet, och har hjälpt mig så många gånger att fatta så många bra beslut. Tack för att du finns, och tråkigt att jag inte hann komma upp till dig i Umeå i helgen som var, men vi får ta och planera in det en helg mycket snart istället:) KRAAAM!

2 kommentarer:

  1. Spännande med vernissage!
    Ska du ha något speciellt tema?
    När ska du ha den?

    SvaraRadera
  2. Lite oklar exakt dag än men snart får ni veta:) Kul att du läst bloggen, det var ju ett tag sen jag skrev det:) KRAM

    SvaraRadera