Sidor

onsdag 11 mars 2009

Lite babbel och två små stolar.

Attans vad kallt de är ute idag då! Snöar ju skitmycket men som tur bor jag så nära allt, så nära att jag slipper onödiga promenader, sådana promenader som inte alls är promenader egentligen utan bara steg för att komma till tex bussar, t-banor, mataffärer och träningsannlägningar typ. Nu ligger jag i sängen och fryser, Nalle ligger brevid och snarkar, han är trött idag, kanske har han sovit dåligt inatt, jag vet inte.. Jag har gjort en iakttagelse under den här tiden som bl.a också är anledningen till att jag varit så ouppdaterad på bloggandet, tänkte vara lite personlig, lägga fram sanningen lite snyggt sådär för att undvika för många svartsjuka typer, men nej förresten det är för mycket att gå in på, jag måste tänka på hur jag vill ha det, för det blir inte snällt i längden mot världens snällaste kille att inte veta vad man vill efter en längre tid, vi har umgåtts jämt liksom, men ibland behöver man vara för sig själv, nu behöver jag det.

Igår hann jag göra två små stolar i keramik, visst blev de söta, de är bara 10 centimeter höga typ. Jag tänkte att jag skulle göra ett helt keramikdockskåp:) Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Hej på dig lilla konstnärs-tjej! Stolarna är otroliga. Puss /fredd

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot dockhuset! Puss och kram Henric

    SvaraRadera