Sidor

lördag 25 april 2015

Polismammor undanbedes.....

Mina flickor alltså!! Det bästa som finns, sen får folk tycka och tänka vad de vill om att Angeline får behålla sin dagisplats trots föräldraledighet, för hur kul är det för en intensiv 18 månaders som vill leka hela dagarna och hitta på saker att vara hemma med en mamma som måste lägga så mycket omvårdnad och omsorg på ett litet spädbarn som kräver mkt mer än vad många tror..... Har först nu förstått att detta är en het debatt och varit i många år efter jag läst på nätet, hade ingen aning om det tills jag blev tillsagd av den där mamman, men i den debatten är jag helt klart på dagisföräldrarnas sida (om det är ett bra dagis där man vet barnet trivs) för hur kan man räcka till till lek och stoj när man sitter och matar, vyssar, bär och tröstar i timmar, Angeline skulle ju dö av uttråkande dagar, sen en trött förälder efter en halv dag, nä nu kommer man där pigg och glad efter hon sovit och ätit mellanmål och har all ny lekenergi, jag förstår inte alla dessa mammor som rasat på varann på nätet, orka inte ens fortsätta läsa, fanns ju miljoner sajter och kommentarer.....och kom in på länkar till stackars blondinbellas blogg som också fått så fruktansvärt mycket bitter elak skit för att hon också har kvar sin dagisplats till pojken, helt rätt av henne!! Präktiga polismammor undanbedes för all framtid, man ser och känner själv vad som är bäst för sina egna barn och jag gör och kommer alltid göra allt för Angeline och Daisys bästa!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar