Sidor

onsdag 29 april 2015

Kanske kommer underfund en dag....

Åh Gud vad skönt träffa min psykläkare idag även om det var lite virrigt och jag kanske äntligen kommit underfund med saker/metoder för mig jag kommer att ha glädje av för livet och komma "överens med världen" jag kommer antagligen få ngt som många med adhd fått enorm hjälp utav någon form av terapisamtal om adhdn, typ proffshjälp i varför vissa saker blur som de blir och är som de är...,..för slöt detta med självkänsla och allt annat sånt där viktigt i livet och jobbiga tvivel och moln av grubblerin med mer med mer tror hon ligger i adhdn och kanske kan hjälpas att få bort stora delar som tar krafter med denna metod för vi med adhd lider tillomed visst av det "mer än vad vi tror" och lärt oss anpassa oss till mkt typ omedvetet och bara det tar visst energi......ja jag skulle vilja gå in på det mer men måste verkligen passa på att försöka sova nu när flickorna sove men känner mig mer förstådd än någonsin idag.....sov gott!! Är stolt över mig själv som ändå kan hålla mina kämpiga dagar förhoppningsvis "osynliga" för barnen....fast det kanske inte är bra att känna så heller, jag vet inte.... Men vi leker och gosar på ändå, och det kallar jag gratis mindfullness, haha.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar