Sidor

onsdag 1 april 2015

Mina fina tjejer.... Åhh...

Asså vilken mysig eftermiddag och kväll vi haft, haha helt klart lite intensivt, inte en lugn stund så nu är man lite trött, men så mysigoch kuuul!! Vi har lekt och lekt och tänk att nu har mina och Angelines lekeftermiddagar i hennes rum även fått en alldeles levande liten docka att leka med... Hon lagade mat till oss på dockspisen, vi sjöng ihop för Daisy, Angeline ville lära henne imse vimse och tog hennes små händer och skulle visa, vi gosade och pussades och vad Angeline blev överlycklig när jag la Daisy i hennes säng, hon sa ååååååååååhh och sträckte genast upp händerna för att också komma i, hon var så försiktig och fin, klappade henne och pussade henne så svartsjukan verkar just nu vara som bortblåst :) Jag blev riktigt tårögd när jag såg hur mycket hon verkligen älskar sin lillasyster idag och hon verkar liksom förstå att hon är här för att stanna, att det är Angelines bebis, hennes alldeles egna lillasyster som hon än så länge inte delar med någon, men redan längtar man efter en till.... Åh, barn är livet!! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar