Sidor

tisdag 16 juli 2013

Veckans projekt; Göra en egen babymobil..

Åh, det är så vackert med mobiler, alltid haft en förkärlek till dem och nu ska jag göra en till lillan i magen som ska hänga ovanför sängen eller skötbordet. Har en himla bra enkel idé om hur man kan göra en som jag tror blir jättefin!! Ska såklart visa er sen när den är klar!! :) Nu är det ju sånt strålande väder också och imorgon ska vi iväg med nya båten och vara borta ända tills på söndag, tror pärlorna får följa med så kan man sitta i solen och pärla om man får lite tid över på sjön :) Idag har jag lite ont i kroppen för igår skrubbade jag och detaljputsade upp hela båtköket, städa och fixa, packade in grejer i skåpen, skrubba hela badrummet (så bekvämt att vi har en stor fin dusch på nya båtenmed) Och senare idag ska jag och Stefan till Ikea och köpa lite nya härliga täcken och köksprylar och igår beställde vi hem lite fina påslakan, lakan och örngott i marina färger för jag har lovat Stefan att hålla mig till de marina temat i båten :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar