Sidor

måndag 22 juli 2013

Barnvagnsdjungeln.....

Åh detta med att välja den perfekta barnvagnen asså, det är inte lätt :) Har tittat på många olika, och egentligen skulle jag så gärna vilja ha en sån där gammal fin men vi har så liten hiss och Stefan vill verkligen att vi ska ha en modern som är lätt att köra och inte nån antik gammal otymplig rostig sak som knakar ochkrånglar :) Vår granne älskar sin Bugaboo och säger att den är så perfekt för stadskörning och vår hiss... Jag var helt emot dedär Bugaboogsen innan, men har väl börjat tänka om lite, det kanske är ganska så skönt om den är smidig och lätt att ha på stan där vi mest kommer att köra, och så har jag hittat en variant som verkar himla bra, den heter "Bugaboo Donkey" med en liten korg vid sidan om där man kan lägga alla grejer, är ju jättebra med ombyten, nappflaskan, blöjorna och jag får ju alltid för mig att konka hem små projekt, shopping och annat smått och gott, sen kan ju katterna sitta där med ;) Men det smartaste med den är inte korgen utan det är när man tar bort korgen och sätter dit en till "syskondel" Ja, om hon får syskon snart vill säga, då köper man bara till en liten del så blir det en syskonvagn, och jag vill ju ha många många barn så ett syskon eller fler blir det ju sen om det blir som vi tänkt iaf, sen vet man ju aldrig men hoppas, får vara glad som får ett först iaf :)

Vad tror ni, visst verkar den ganska bra ändå? Och jag tror faktiskt att jag kan pimpa till den här så att den blir jättefin och lite mera omodern och babyputtenuttig med fint tyg, rosetter, spetts, volanger och grejer så den blir som jag vill ha den, ett nytt litet projekt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar