Sidor

måndag 1 juli 2013

Helgens investering!

En sockervaddsmaskin! Åh, så härligt!! Nu kan jag bjuda på en sockervadd när någon kommer hem, och det är ju så lite socker i en sockervadd med, bara 1 sockerbit i en liten och två i en stor!! På tal om socker får jag kolla mitt ibland nu när jag är gravid för de var lite högt en gång så blev tillsagd att äta mindre socker, men de tre sista gångerna har det varit perfekt, tillomed lite under, så läkarn trodde jag ätit precis innan (och jag hade nog nyss ätit frukost kom jag på sen med söt juice) jag tog första provet eller så, för har dock ätit lite mkt socker på sista tiden, ja glassar och så, men det verka inte ha gjort ngt sa han, men tänk vad hemskt det vore att få diabetes, jag som älskar att baka och att äta godis och kakor ibland, tycker verkligen att socker är något underbart vi har att få njuta av i livet, bara man äter det i lagom mängd :) Så en och annan sockervadd är nog ingen fara :)) Mmmmmm..... Fattar inte att inte Stefan gillar sockervadd, de är ju något bland det godaste som finns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar