Sidor

lördag 20 juli 2013

Underbara Skärgård....

Åh, vi har de så mysigt i skärgårn, älskar Stockholms skärgård och här vill jag alltid stanna, bo nära och se mina barn växa upp..... Känner mig inte så tillfreds och hemma någon annanstans.... Och nya båten, jag kanske sagt det förut men säger det igen; Jag älskar den!! Åh, känner mig redan hemma!! Här kommer några semesterbilder från dagarna som gått, vi började med att stanna till hos Katarina och John på Nämdö i onsdags sen bar det av emot underbara Utö i torsdags, hem åker vi imorgon.. Kolla bara in dessa solnedgångar....







Åt världens godaste Wallenbergare på värdshuset, bara smälte i mun :)

Finns inget mysigare än att äta frukost till fiskmåsarna och guppen från vattnet..... Under ser vi John med hans nya racerbåt, en jättetrevlig vän till Stefan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar