Sidor

torsdag 11 juli 2013

Sänghimmelsdrömmar......

Sovrumsförvandlingen går verkligen i full fart fram här, och nästa projekt blir att sy en egen sänghimmel till lilla ängeln. Åh, min lilla ängel, kan ännu inte förstå att det är sant att vi ska få en liten dotter! Sparkarna blir bara fler och fler där inne men det är ändå så overkligt!! Hon ska få den vackraste sänghimmel i världen med det finaste tyllet, sammetstyget och på nätet har jag hittat världens vackraste toffsar som jag ska beställa hem från andra sidan jorden :)

Ännu har jag inte bestämt om jag ska ha sänghimmeln ljusgul, ljuslila eller rosa, alla färgerna är väldigt vackra till våra himmelsblå väggar och imorgon ska jag och Cilla måla vaggan i alcros underbara kulör "Gräddnos" , visst är den ljuvlig!? Det är samma ljusrosa färg som jag också har målat på det som är ljusrosa på klädskåpet, tycker den är så mild och babyaktig och vacker!! Och se på toffsarna under, de är väl för finaaa!!!! Jag kan inte bara inte hålla mig från att beställa dem, de ska liksom vara runt sänghimmeln där uppe om jag tänker rätt, flera stycken vore fint :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar