Sidor

onsdag 17 juli 2013

Oh, så fint det börjar bli!!

Och åh vad mysigt vi hade det igår!! Var på Ikea och Åhléns och shoppade lite nytt till våran lilla båtprinsessa :) Hittade så mycket fint och Stefan är riktigt glad på mig som håller mig till de marina färgerna blått, vitt och rött, och jag måste erkänna att det är de som passar bäst även om det vore kul med en Pippibåt med kristallkronor och regnbågar ;) Nä, på båten ska det vara båtigt och nu börjar det bli riktigt snyggt! Hittade så fina tallrikar, skålar och fat, bestick, en hängkorg på tre våningar att lägga grönsaker och annat härligt i, en liten shotfyr och ett snyggt gästpåslakan, våra andra nya båtsängkläder kommer på posten idag :) Här kommer gårdagens shopping och om några timmar åker vi ut på sjön!!


Älskar dessa fat med luftballonger, älskar ju just luftballonger!! Symboliserar verkligen frihet och när babyn ploppar ut ska jag tatuera en stor vacker luftballong på armen, tänkt länge på vad jag vill ha, och vill ju verkligen ha ngt som betyder ngt viktigt och aldrig tidigare i livet har jag känt mig så friiii som nu, mer och mer för varje dag som går!! Slet ju tidigare i sommar mig loss från den sista människan som drog ner mig också, bästa jag gjort, flög upp som i en luftballong mentalt, och min och Stefans relation har för övrigt aldrig tidigare varit bättre, allt idag är så ljust!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar