Sidor

onsdag 3 juli 2013

Åh, helgen i skärgårn..

Ligger och ska sova och saknar vågorna från båten, finns ingen mysigare stans att sova, lite lätt skvalpande sådär.. Måste bara berätta om hur mysigt vi hade det i helgen, för det är verkligen en helg jag alltid vill minnas. Jag, Stefan och våra kära vänner Micke och Rebecca åkte ju till Utö i lördags en sväng, vi plockade upp dem i idylliska Dalarö som ligger på vägen i vattnet, solen lös starkt och himlen var klarblå! Sedan la vi oss i den lilla minihamnen hos Stefans kompis P.O dom har macken där, vi satt ute och bara mös och drack gott i solen, jag har hittat ett jättesmarigt alkoholfritt rosevin och funderar starkt på att inte börja dricka vanligt vin igen då det är så underbart att aldrig vara bakis :) Sedan gick vi upp till upp till Utö Världshus och åt middag som verkligen blev en av sommarens allra godaste middagar. Silltallrik till förrätt och den var helt ljuvlig och sedan blev det en obeskrivligt god pärlhöna med fantastiska tillbehör, P.O och hans fru Eva hakade också på, och vi hade det verkligen så trevligt och skoj, skrattar så mycket med Rebecca och Micke som vanligt, de är helt underbara!! Och de ska gifta sig i augusti, kommer bli världens vackraste bröllop!! Slänger in några bilder från den minnesvärda helgen som avslutades med att jag tog ett snedsteg och ramlade i vattnet på söndag efterm när vi var på väg hem, haha :)) typiskt mig!







1 kommentar:

  1. vad heter det alkoholfria rosévinet du gillade? är på jakt efter ett gott alkoholfritt vin själv men hittar inga goda och tycker alla smakar saft :(

    SvaraRadera