Sidor

onsdag 10 juli 2013

Åh, vilka fina dagar på Storholmen!!

Hej! Nu är man hemma igen och Jenny och barnen och Frida som också kom i lördags har satt sig på tåget hem till Västergötland efter några helt fantastiska dagar till sjöss hos fasters sommarvilla i innerskärgårn. Vi har badat och badat, varit på stranden, grillat och lagat massa annan god mat, det är allt något speciellt med att kunna sitta sådär på egna bryggn och äta lunch och middag, maten smakar aldrig godare än där!! Vi har lekt och lekt och njutit i solen och haft det så underbart man bara kan där!! Tusen Tack Finaste Faster Anita som alltid tar emot och tagit emot oss som om vi vore ers egna barn!! Snart kommer Stefan hem, åååååååhh vad jag saknat honom, men han har varit tvungen att jobba men snart har vi semester och det är inte vilken semester som helst för här om dagen "spontanköpte" Stefan världens härligaste nya båt, han kunde bara inte hålla sig :) Här kommer några härliga sommarbilder från mobilen från dagarna vi alltid vill minnas, och jag mår så gott och är så lycklig, graviditeten och mitt psykiska mående har aldrig känts bättre, jag känner mig liksom så friiiiiii, kram!

 








En dag bjöd vi ut Kjelle på sillunch! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar