Sidor

torsdag 8 september 2011

-Woff, woff! Vad är det som luktar?!!

-Jo, det är bara regnbågar!!

Lilla Wolfy kom inspringandes i köket och undrade vad som hände, han som sov så gott :) Men regnbågslukt, som luktar lite härligt nybak och vanilj sådär väcker nog de flesta! Mmmm, här luktar det nu gott i hela lägenheten, jag bakar för fullt!! Ja, för på söndag fyller jag år och ska ha stooor fest på lördag!! Då ska ni få äta mängder med regnbågar, cupcakes, härliga snittar, smörgåstårtsbakelser och dricka massvis med rosa bubbel!! Kanske vore glittrigt rosa bubbel fint, ja för ingen har väl dött av lite glitter i magen?! Nä, glittrigt rosa bubbel ska ni bara få asså!!!! Och så ska jag trixa till massa härliga paraplydrinks!! Brinnande tårtor och massa annant smått och gott!! Och ballonger har jag köpt i alla möjliga härliga former och färger!! Och serpentiner!!!! och girlanger!! Vilken fest!!!!

Min säng är täckt utav sånt här just nu!! LOVELYYYY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar