Sidor

måndag 19 september 2011

Jag vill ha en riktig höstman nu!

Alltså förlåt mig, jag är jätteledsen för superkass bloggning men jag har varken haft tid eller dator…. Har ju inte ens hunnit lägga in en endaste bild eller berättat om min fest… Men nu så ska jag försöka ta mig själv lite i bloggkragen igen.. Och Ibiza var underbart och hela helgen har varit helt fantastiskt trevlig!! Idag har jag glidit runt med Johanna i stan hela dan, en mycket rolig och mysig höstdag verkligen! Haha, vi har skrattat så mycket, och så ska vi starta ett företag, ett superhärligt inredningsföretag!!

Men vi har också drömt mycket idag, vi har gått runt ibland alla härliga löv, fantiserat och drömt om den perfekta höstmannen. Vi vet precis hur han ska vara. (och så jag har lyckats de senaste dagarna att faktiskt ”komma över” min drömman T, som också är en helt otroligt fin människa och vän, asså inte komma över sådär, vi har ju aldrig varit tillsammans eller ens varit på väg, men ni vet komma över i att sluta och tänka på honom hela tiden, kan berätta massor om honom en dag, liksom massor om hur härlig och fin han är som person, ja han är verkligen utöver det vanliga, egentligen har jag nog inga ord, han är inte som någon annan, men jag är så glad att han är en sån fantastisk vän i mitt liv nu, och det är så skönt att känna så som jag gör nu, jag har liksom gillat läget :) Haha, nu låter det som om han är gift, men han är singel, det är inte riktigt besvarat bara, jag tror jag är för intensiv ;)

Åter till höstmannen!! Höstmannen är lång och vältränad, han har lite skägg och ganska mycket hår, han har kalla hösthänder när han kommer in genom dörren, han har härliga stora kängor och en jacka med en stor pälsfluffluva, han är jättesnäll, snygg och trevlig. Han kokar chaithé och häller upp ett glas rött. Han älskar djur och så är han väldigt manlig liksom, han är väldigt ansvarsfull också!! Han kramas väldigt hårt och går runt med sin snygga kropp, sina kängor, sin fina jacka och de höstfärgade kläderna, ni vet lite sådär ridfärger, gärna någon vit kofta också..I de småkyliga kvällarna bland alla vackra löv, han går hem och tänder några ljus, lagar lite mat, han har det mysigt hemma….. Ofta har han rutig skjorta och är lite sådär, rivigt, redigt snygg om ni förstår, lite skogshuggaraktig men lite härligare än så…. Lite stadskille också på något sätt… Hmmmm, hur ska man hitta honom??!?! Funderar på att gå runt i olika affärer med mycket höstjackor och kolla…. Det är ju där man faktiskt borde kunna hitta dem, ni vet typ affärer som Stadium, Woolrich och Timberland? Imorgon går jag och Johanna på jakt! För övrigt måste Johanna vara en utav världens snyggaste tjejer, så det blir nog inte så svårt! Och det bästa är att hon är precis lika spontan och sjuk som mig, vågar ragga på vem som helst, säga vad som helst och allt dedär ni vet!! Här kommer några härliga bilder på henne! Wolfys mamma förresten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar