Sidor

tisdag 6 september 2011

Tack Daniel Paris!

För en riktig skön bokrelease!! Du är alltid lika god och fin Daniel, säger alltid så snälla saker som går rakt in, han är liksom så rak och fin Daniel!! Överordar inte i onödan! En underbar individ! Kan avslöja att bland annat jag och Daniel har en liten hemlis här i höst, ett nytt spännande projekt! Åh, vad fint allt var ordnat och tusen tack för din fina bok och allt annat härligt i goodiebagen! Nu är jag och ängeln hemma, så skönt att inte behöva lämna honom, det var inte alls hög musik och alla älskade lilla Wolfy!! Jättesnällt att jag fick ta med hnom in! Förresten det blev några dagar till för honom här hos mig för Johanna drog raka vägen till Milano istället för Sverige efter Saint Tropez, och jag klagar inte!! Åh, vad kul det är att vara hundmamma, så så mysigt!! Efter Oxid drog jag, Rosanna och Jackie till söder och käka lite middag. Och vad kul det var att träffa Obbi igen som jag i all hast tog med mig dit! För längesen vi sågs!! <3

HEmma!!

Söta Vanita älskade Wolf!! (som han egentligen heter)

Haha, jag blev verkligen inte bra på en enda bild ikväll, kan inte tugga tugummi och fota!! Å hoppa bara in i duschen, slängde på mig lite mascara och så fick mitt hår torka på plats, som en blöt hund! Under den välfyllda goodien, med bland annat knäckebröd, handcreme, strumpebyxor och ansiktstvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar