Sidor

måndag 26 september 2011

Blogga eller inte?

Ordet förlåt, jag hinner inte, eller jag kommer snart har vi tröttnat på för längesen, likaså jag lovar, jag kommer…. Men jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där, ja den låten har vi verkligen också tröttnat på för längesen. Men vad ska jag göra? Vad ska jag säga? Kanske har allt sin tid ändå? Kanske ska jag sluta blogga? Bara lägga av helt enkelt? Jag har snart bloggat i fyra år, och det nästan varje dag…. Eller inte varje dag jämt men iaf flera gånger i veckan…. Det är ju nästan varje dag…. Men jag har så mycket i livet nu, oj vad det är mycket nu…. Kanske för mycket? Eller kanske för lite? För jag jobbar ju inte ens, nä jag hinner inte ens jobba, det värsta är att det är sant…. Det känns verkligen som om jag är mitt i karriären, men också så långt ifrån en karriär som någonsin går att komma :) Men jag älskar livet och alla fina dagar, och det är ju faktiskt det viktigaste…. Ändå har jag så mycket jag skulle vilja dela med mig utav till er, jag har så mycket jag vill berätta, så mycket jag vill visa, och så mycket jag vill viska i era öron, så mycket jag vet att ni vill veta….. När jag bytte bloggplattform hit till improveme lovade jag ju allt dehär, allt dehär som jag inte riktigt har kunnat, haft tid till, orkat eller kanske tillomed ibland inte vågat…. Eller iaf vetat på vilket sätt jag ska berätta om det utan att ”hänga ut någon” för det vill jag aldrig göra i min blogg!! Ändå tror jag på den där grejen med att allt som man vill vågar man, och jag är ingen feg tjej, jag är lite konflikträdd sådär men inte feg, men att jag är konflikträdd beror mest på att jag tycker det är så fruktansvärt onödigt med bråk, för allt brukar alltid gå att lösa på ett ganska bra sätt ändå, dock hamnar jag sällan i konflikt, jag är ingen Drama Queen direkt, jag tror jag är för levnadsglad för det….

Ok, jag gör ett nytt försök nu. Jag slutar inte blogga än, jag fortsätter ett tag till och försöker nu blogga mer rakt ut! För oooooooohhh, jaaa… Det finns verkligen så mycket inom mig nu, så mycket som också kanske vore bra om det kom ut….. Ska börja gå igenom lite bilder från veckan som gått, hörs om någon timme eller två, max tre, ska hinna jogga lite också, jogga till Näsbypark och hämta keramik, ta bussen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar