Sidor

tisdag 27 september 2011

Gud vad min mobil blivit fin!!

Åh, vilken underbar dag det är idag!! I solen till Södertälje och min mobil blev superhärlig!! Jag stod i valet om den skulle bli rosa, gul, blå eller grön, men så älskar jag ju rosa så det fick framsidan bli, och så tänkte jag ha gul, men så kunde jag inte stå emot den ärtgröna som är heeeelt lovely den med!!!! Precis som kokta gröna ärtor, precis så i färgen!! Så himla vackert!! Helt underbar färg!! Och gul får baksidan bli i vår bestämde jag och mobilkillen som var så schysst, gå in på hans hemsida, han gör mängder med bra grejer den sköna snubben!! Och så gör han det snabbt, och så har han humor!! Haha, blev en hel del skratt där också :) Och nu har jag fått massa skön kvällsenergi,(måste bero på min nya diet, inte en endaste kolhydrat! nu ska jag bli jättesmal, snart ska vi till Miami, åååh vad jag saknat den stan!) tvättar, målar tavlor, städar lite och lyssnar på fin musik! Och kolla, kolla mobilen!! rosa och ärtgrän, så fiiiiiiin!! Så ljuvlig!! Tänk att jag hade svart förut, usch!

Åh, vad fin den är nu!! Som sagt, ni hittar honom här!

OOooooooohhh, se vad fiiiin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar