Sidor

lördag 1 augusti 2015

Ojojoj livet rullar på i 400 km/h typ.......


Dagarna springer ju som värsta marathon!! Glömmer bloggen, glömmer allt möjligt, virrar, njuter, skrattar, tröstar, gosar, grejar å grejar.......mmmmm intensivare människa får man nog leta efter.........men jag älskar livet såååå mycket!!

Ja, då ska vi kanske se vad har hänt sen sist då.......

Vi hade en helt underbar dag med Pirkko och Hans i torsdags, ja vi hade verkligen såååå kul och mysigt, så snälla fina jordnära väldigt lojala ja super personer..... Otroligt trevliga!! Först grillade vi hos oss och sen bakade de en uuuuuuuunderbar bärpaj!! Berit var också med, och de fick sån fin kontakt så himla trevligt med gemenskap och nya bekantskaper!!


Pirkko hade tagit så otroligt fina bilder från dopet, riktigt duktig fotograf asså..... Ska lägga upp några fler här sen, hon är ett sant fotoproffs..... Och vilken dress Daisy fick av dem i doppresent, asså åååh den är som en liten sockertoppdress, ska fota henne i den och visa sen.....


Och på tal om dopet vet vi inte hur vi ska tacka er, vi är fortfarande helt inne i dopbubblan och jag har gjort så fint på Daisys rum, en liten "dophörna" Ni är helt otroliga era kort vill man ju bara rama in vartenda ett...... Såååå vackra....


















Detta ljuvliga kort och små skor från Jojjo...... Se på dem man bara svävar..... 


Tavlan från Thobias såååå fin......
Skulle vilja visa allt men inte hunnit fota så mkt och greja, man har ju velat fast man knappt kunnat med ord tacka och hinna tacka alla först...... De flesta har vi båda hunnit tacka men några kvar.... Sen när jag har lite mer tid efter Italiensemestern kommer det finaste tackkortet i världen till er..... Ni är helt otroliga.... 

Och på tal om Tack visste man inte hur man ska tacka sin kille för presenten man fick igår, ojojoj vilken present....... Det finns ju liksom inga ord för vilken man man fått..... En Porsche bara sådär!!!!!!! En stoooooor Turbomodell ojojoj.......

Firade med Cupcakes!! Med regnbågskaffe, med rosetter!!!!! woooooow!! Gled hem som på moln.....  Denna bil asså..... Och den glittar!! 


Och igårkväll var det "tropisk middag" på verandan med Henrik och Marie!! Åh Gud så trevligt och fick världens finaste armband av Marie hon gjort personligt bara för mig, hon har ett helt fantastiskt armbandsföretag MWD asså hon gör sååååå fina!! Helt handgjorda med specialpärlor och hon skriver tillomed texterna själv, fatta att man blev rörd och lycklig av denna gåva; BE THE STAR YOU ARE och med kors och peace....... Asså hon är helt otrolig...... Tack tack tack tack tack tack tack.......




Vi ville aldrig sluta umgås...... De åkte inte förens vid halv 2.....och skulle vi inte upp pigga till barn och deras hemresa en bra bit att åka skulle vi umgåtts hela natten som när man var ung :) Haha..... 

Men underbara Svärmor (ja vi har megabra relation nu efter ha rett ut allt om man är så olika) hon har varit här en sväng några dagar igen, hon säger att hon njuter så av barnbarnen och det märks verkligen att hon vill träffa dem ofta och hon säger -Lina du får inte känna att det är "jobbigt" för mig att greja med dem, (asså hon är ju ändå 75) jag vill göra det!! Jag vill passa!! Jag är så fäst vid dem!! Men jag tycker bara att hon "ställer upp" så otroligt mkt just nu.....  Hon åkte hem idag och vi har haft så mycket trevligt och kul ihop...... Och hon har tagit Daisys matningar två hela nätter med, så otroligt snällt...... Jag har ju knappt sovit ibland för dessa nätter..... Men så svårt att somna om emellan matpassen så jag blir liksom totalt sömnlös istället...... Och nu har Stefan barnen en liten sväng till firman och lunch och skulle fixa några saker, de sover oftast vid denna tiden så perfekt att hinna nöje med nytta, men snart hämtar han mig för vi ska på OLGAS TVÅÅRSKALAS!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRAAAA!!!!!! Gud måste duscha nu hinna fixa mig, 14.00 ska vi vara där och en hel del mil bort med säkerligen byten och annat babyfix å sånt emellan haha..... 

Och vilket vääääääder vi har!! Puss!! Och se såååå fiiiiiiiiiin uuuuuunderbaaaaaaaar inbjudan!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar