Sidor

måndag 17 augusti 2015

Min faster Anita......

Vilken dröm jag har till faster...... Ja, Faster Anita har alltid varit en riktig klippa på alla sätt och vis....  Hon är den snällaste mest omtänksamma som finns och alltid funnits där..... Och när hon ger bort paket är de så otroligt genomtänkta och underbara.... Igår satt jag och Angeline och bläddrade lite i fjärilsboken som Daisy fick i doppresent.... Den är helt otrolig verkligen, väldigt rolig också så ett hett presenttips eller om ni letar ny bok, bilderna är makalösa..... Och den är verkligen för både "vuxna och barn" Och tror ni inte lilla Daisy-Amber även fick ett litet Bernstenssmycke, jo en fjäril såklart för att "matcha" boken, och kortet, och presentpappret åh....... OCH så matchade  mina sommarvaser i keramik, den lilla guldfjärilen på dem...... Åh, min lilla Amber..... Det är så kul med namn.... Jag är väldigt stolt och glad att heta Lina Signe Anita, Lina efter Lina Sandell, Signe efter morfars mamma och Anita efter den bästa faster man kan tänka sig!! Nä, nu ska jag fortsätta att packa klart innan den lilla bärnstenen vaknar!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar