Sidor

söndag 16 augusti 2015

Tack för en uuuuunderbar helg skäääärgårn......

Gud vilken helg vi haft, ja heeeeelt underbar!! Varit ute med båten hela helgen, alla möjliga ställen..... Furusund, Bullandö, Vaxholm, Resarö, Skurösundet......oh Stockholms skärgård asså vilket paradis du är......



I lördags sov vi över i stugan också, och där snackar vi ju paaaaradiset på jorden!! Jag njuter av varje andetag där...... Så vackert, fridfullt, nära allt men så långt ifrån..... Tog med oss Kjelle med, kul!! Han är vanare på sjön med så lite bättre än mig på båten, ramlar inte i och sånt som en annan gör när man lägger till - klumpeduns :) Asså jag är bara fruktansvärt kass på detta med båtar, haha..... Stackars Stefan får skämmas borde gå "Stefans båtskola" som jag brukar skämta om :) 
Idag såg vi en luftballong flyga upp och Angeline helt underbar; -Vill ha den!! Och titta vilken häftig bil vi hitta i Vaxholm!!

Nä nu ska jag bada läääänge, S somnade, packa får bli imorgon för på tisdag åker vi ju till Saaaaardinen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar