Sidor

lördag 8 augusti 2015

Åh har inte riktigt hunnit titta in här......

Hemma i Stockholm nu iaf :) Gotlamd var heeeeeelt underbart och vi hade det så otroligt kul och mysigt där vi bodde, ja i en stuga från hos Gisela och Andrés hus, och deras barn sååååå sjukt goa och härliga asså, åh.....

Anmälde mig förresten till Lidingöloppet i veckan så från imorgons morgonbitti är det jag som joggar en mil per dag!! Åh vad kul!! Det är tjejloppet på 10 km!! Inte det stora :) 

Men idag nä idag hinner jag inte jogga för vi ska åka till ULLARED!!!!!!!!! Säger bara klara färdiga shoppa!! Hahaha...... Nä men fick till slut med mig Stefan även om jag inte kommer få honom ens nära "Gekåsområdet" haha..... Vi har iaf hyrt ett jättehärligt hus ett par mil utanför och så följer syrran med och hon ska guidea mig över hela varuhuset säger hon!! Tjohoooooo!!!! Pappa kommer med, tveksamt om han ska in en sväng eller direkt till Stefan vi för se :) Han sa faktiskt att han var lite sugen på att "se spektaklet" haha.....

Har massa massa massa fina bilder från Gotland i kameran, de tar vi imorgon men slänger in några från mob!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar