Sidor

torsdag 26 juni 2014

Åh vilken härlig gårdag!!

Och åh vad jag älskar att köpa babykläder till lillstumpan, roligaste som finns!! Att ha en liten flicka är verkligen som att ha en egen liten docka, men skulle jag ha en pöjk skulle jag nog klä honom i massa sockersött med och strunta i allt lite coolare ;) Igår hade jag och Angeline en riktigt mysig dag i Täby centrum, fikade med gamla goa grannar, hälsade på Lotta (min kompis Jojjos mamma som bor i min gamla lya, ja som är heeeelt vit nu, haha så konstigt att vara där som om min lägenhet aldrig hade funnits, men alla vibbar i väggarna finns kvar och vem mer än jag skulle kunna bo i ett enda stort regnbågskaos :) och var på firman, och så gjorde vi pass till Angelimejuice, som jag börjat kalla henne :) Men vmest shoppade vi, och så provade världens godaste nyaste matställe där som hade den ljuvligaste libanes/marockanskt/arabmat man kan tänka sig och så snygg inredning!!

 Mmmm, åt en god strimlad kryddad kycklinggrej med lite bulgur och goda grönsaker, till fick man välja på massa goda röror och såser, sook heter det, ni måste testa!! Tänkte visa lite vad jag köpte för en gångsskull, så dålig på att komma ihåg och ta mig tid till att ta bilder på nya kläder, men ibland så :)

Denna underbara luftballongdress hittade vi på SPRALL-älskar det mesta där :)

Och så blev det en Bamsekänning från Lindex, ett par tuffa (för engångsskull men Stefan gillar att klä Angeline lite coolare så jag tänkte på honom när jag köpte dem;) jeansshorts, en söt hjärtt-shirt.. 

Och en så söt klänning med tyll och såååå söt mönster, är ju tokig i flamingos och kläder med djur på :) 

Och en annan så söt djurklänning, ett par så härliga prickiga byxor, en jordgubbssolhatt och ett vattenmelonlinne :)

Just nu är jag helt inne på att göra ett djur/tivoli/cirkus/vintage-rum till Angeline med massa härliga detaljer och starka färger, när hon var liten liten baby ville jag mest ha allt i sockersöt pastell men nu vill jag ha riktigt starka härliga och mycket kontraster fast ändå ihopsmällt på något sätt, vi ska flytta om några månader och i det nya huset finns ett perfekt rum åt henne :)) såååå kuuuuuuuuul!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar