Sidor

måndag 16 juni 2014

Åh vilken fantastisk helg och dag!!


Är såååå glad för denna fina helg i Göteborg, haft mysigare än någonsin och Angeline har lärt sig krypa så sött!! Vi hade det underbart i Göteborg, är Toastmaster för Jenny och Jimmys bröllop med och hjälper henne med mycket kul, vi har pysslat, pysslat och pysslat, planerat mat och dessert, sånger och massa annat kul, och hon älskar mina idéer (de flesta iaf, hon är ju lite mera "stilfull" och klassisk och inte lika crazy, jag kommer ju bli helt galen med prål när jag och Stefan ska gifta oss, typ en blomma i varje färg i brudbuketten och värsta färgglada bröllopsklänningen och kommer vilja åka typ luftballong från kyrkan istället för burkbil) så det känns verkligen så kul att få hjälpa henne med en av de största dagarna i hennes liv!! Barnen har lekt så kul ihop och deras vänner med fyra barm var där en sväng i lördags så då var det verkligen full rulle med 7 barn och Angeline lyckligare än någonsin!! Hon älskar verkligen andra småbarn!! Och så plockade jag med mig Milla hem men imorgon ska hon åka tilllbaka till Götet men vi har haft det så skoj idag!! 


Blev verkligen populär hos barnen när jag visade Jenny hur man gjorde ballongdekorationer :) 





Gratta Jenny i efterskott med!! 
Blev uppmötta av stora leenden!!
Dock blev Gabriel lite sotis av all uppmärksamhet till Angeline.. 

På tåget till Stockholm blev det Barbietidning med leksaker och Happy meal med kyckligbullar, mjölk och morötter, Milla är så duktig och tjatar aldrig efter godis och läsk, så hemskt när man ser barn som bara dricker och äter massa godis hela tiden, kommer vara stenhård med Angeline med, men klart att barnen ska få glass och godis och sånt ibland bara det blir sällan :) Angeline ligger på den övre kurvan men det brukar många bebisar göra som babys och oroar mig inte alls, kommer laga så nyttig bra mat till henne under hela uppväxten, jag tror det är jätteviktigt både för kropp och själ!! Har sett föräldrar som ger läsk i nappflaska, helt sjukt och så farligt för stackars tänderna, nä socker är verkligen inte bra, men ibland måste man också få unna sig också. 

Och på midsommar ska vi nog baka en stor härlig jordgubbstårta :) Och vi ska fira uppe i Ö-vik igen, sååååå kul, och med bästa Jessie soulmate, jag älskar midsommar och förra årets var den trevligaste och underbararaste på många många sätt och vis och denna kommer minst bli lika underbar, tänk första med barn med!! 
 
Oj vad Angeline kommer sakna Milla breve mig i bilen, hon tycker hon är såååå kul!! Busar hela tiden, nästan värre än mig ;) 

Ikväll har vi varit en sväng hos bästa Leif och Elisabet med, Stefans bror med fru, älskar dem så mycket!! Alltid lika trevligt och Milla sa i bilen på väg hem; -Jag tyckte om dom!! Glömde ta något kort för det var så mycket annat men här är en söt bild från förra gången :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar