Sidor

torsdag 27 januari 2011

Till mina två älsklingsbebisar hittade jag så söta ekorrkläder i Barcelona:)

Skulle egentligen till fina Martina idag, men är för sjuk för att ta mig ur lägenheten, mår illa, är yr och har feber, men hoppas det blir kortvarigt eftersom jag ska hem i helgen till familjen, hämta min lille kattson Nallis, gratta min lillebror i efterskott som fyllt 18, gosa med Milla, och gå på en inflyttningsfödelsedagsfest hos min bästa barndomsvän Madde och hennes kille i Göteborg. Usch, då vill man inte va sjuk.. Skulle egentligen ha några väldigt härliga personer på middag här ikväll också, men får flytta det till nästa vecka :) Men se så söta kläderna är jag hittade till min älskade lilla Milla och till Martinas bedårande lilla Louise. Så när Jenny och Jimmy kommer upp med Milla till Stockholm så tänkte jag att de små knytten kunde få träffas och vara härliga ekorrbebisar tillsammans. Hoppas allt är bra med er, förlåt att jag är så seg med bloggen nu, men sov nästan hela dan igår. Puss och kram!

Martina med lilla Lollo, under lilla Milla som ser sushisugen ut :)

2 kommentarer:

  1. Hallå där, snart sax att blogga va?!

    SvaraRadera
  2. detsamma lina :) ja jag hoppas att jag får se dej snart också och gärna en liten längre sväng då :)

    ta hand om dej, fina du. kramar

    SvaraRadera