Sidor

tisdag 4 januari 2011

Förlåt mig mina kära änglar, men nu är jag här och nu är det jag, ni och 2011.

Men jag lovar, det är sant, jag har haft svårt med att komma in på bloggen, men det var mitt Safari som krånglat så, så nu har jag installerat Firefox och det funkar utmärkt!

Hur mår ni? Jag mår väldigt härligt, och under dessa dagar har det hänt så fantastiskt mycket fint, lärorikt och skoj. Ni kommer nu att få följa med mig in i det nya året, lite bättre, lite längre in på djupet, och lite starkare. Denna gång byter jag även bloggforum och blir så mycket som Daniel Nyléns nya stjärnbloggare på improveme.se Kul! Men under tiden allt blir ordnat med dedär kommer jag att finnas här, och det varje dag! Det är mitt nyårslöfte, och ett nyårslöfte bryter man inte, nej, nej!

Jag vet inte vart jag ska börja, det har hänt så oändligt mycket här över jul och nyår, och jag vill berätta om allt, in i minsta detalj, för er, er mina änglar. Bara hela jul och nyårsafton är en lång, galen, sorglig, fantastisk, gränslös, fin historia för sig. Uuuääähoo, vaaaart ska jag börja?! Jag slänger ut en bild, (så ni får se hur jag såg ut på nyårsafton) tänker till, sätter mig ner, häller upp ett glas julmustlight och försöker fokusera, koncentrera ihop dessa dar, ja dessa dar asså oj,oj,oj...

8 kommentarer:

  1. Hej Lina!
    Trevligt att du är tillbaka, du må vara efterlängtad utav många.
    Ser fram emot dina historier och upplevelser, ditt liv verkar aldrig stå still.
    Kram Fredrik

    SvaraRadera
  2. Wow! Jag kan dö för den bilden!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. omg! din krona och klänning! lika vacker och färgsprakande som vanligt! gott nytt! /andreas

    SvaraRadera
  4. Grattis till nya sajten! Kan tänka mig att denna blogg blir riktigt stor snart! Kram Ylva

    SvaraRadera
  5. Deras hemsida handlar väl bara om smink..........? Hur tänker du nu?

    SvaraRadera
  6. Come on girl! Blogga! Puss Fia

    SvaraRadera
  7. Tack så jättejättemycket för alla fina ord, och återigen förlåt mig för förseningen. Deras sida handlar om en himla massa mer än bara smink, så jag tänker att det kan bli bra:) Kramar!

    SvaraRadera