Sidor

tisdag 25 januari 2011

Förlåt att jag är sen igen, men här kommer bilderna från Ellen och Fredrikas fantastiska succéevent i lördags!


































































































Nä, gillar inte den bilden alls, men men :) Hade inte fått av mig mössan heller, men skulle bli så ruffsig..



























Till vänster ser ni Gunn Lundemo med date som är en sjukt härlig och go tjej! Hon skriver bloggen Stureplanslesbian, klick på den!



Och så har vi mig som somvanligt lyckas fångas på bild då jag smsar :) Haha...
Kvällen var iaf en riktig höjdarkväll, och åter igen så otroligt bra ordnat utav Ellen och Fredrika! Stooooort tack! Och tack för den fina välfyllda goodiebagen, som innehöll allt ifrån smycken, presentkort, till bra hårprodukter och andra härliga skönhetsprodukter, lägger upp den snart!

Puss och kram!

4 kommentarer:

  1. Hej Lina! Fina bilder, du ser inte alls tjock ut heller. Har en fråga. Förutsätter att din louis vuitton väska är äkta, vet du isf vad modellen heter? Jätte snygg! Passar dig perfekt med alla färger ;-) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om du är allvarlig när du skriver att du är tjock eller om du gör de för att efterlikna andra bloggare i din schanger, eller av någon annan anledning? Eller är de inne att skriva om just vikt nu? Tycker var och varannan bloggare skriver om de.

    ....Men Lina, tjock? De är du inte. Jag trodde var en tjej som trivdes med din kropp och som skulle vara en förebild för tjejer som vågar vara sig själva? För jag diggar dig när du bara är dig själv och kan äta vad du vill och bara skita i vad andra tycker. Budskapet blir dubbelt. Jag kan köpa meningar som: "Jag ser ut att väga lite mer än vanligt, vilket jag gör nu" Men jag vill inte läsa att du skriver att du är tjock.

    Eller jämför du dig med dom 15-åriga Victoria Secret modellerna som inte är färdigvuxna kvinnor?

    SvaraRadera
  3. Hehe, hej, nä jag är inte lesbisk vad jag kommit på än i livet iallafall :) Och tack, älskar väskan själv, modellen heter Greta :) Kramar!

    SvaraRadera