Sidor

fredag 7 januari 2011

Hela härliga familjen Barbapapa ska tatueras in på min kropp i vår! Underbart!

Jag har länge funderat på att tatuera mig, men har varit sådär löjlig med att jag kanske kommer ångra det sen och så, men asså herregud egentligen, det är väl bara att tatuera in det som man tycker om och är väldigt härligt så är det väl liksom inge mer med det. Och något jag älskar är ju verkligen Barbapapa, och något jag verkligen älskar med är ju att ha en mängder med färger på mig, så det blir ju två väldigt härliga saker på en gång, och så känns barborna väldigt mycket mig :)

En kille tyckte att jag bara skulle tatuera in Barbafin, men först var jag lite inne på bara Barbaskön, den yviga lille sonen, han som gillar att måla, är konstnärlig, och som alltid kommer med kreativa idéer. Sen är ju Barbazoo väldigt härlig med, han älskar ju djur och kan komminucera med dem. Barbafin är också såklart himla söt, hon som tycker om smink och smycken, kan känna igen mig lite i henne med ;) Dottern barbabok tycker om att läsa och är bildad, och ganska bildad, jo det är jag väl, lite iaf :) Dottern Barbalala, den gröna sköna tycker om att sjunga och sjunger jämt! Något som jag också älskar:)

Sen har vi de två andra sönerna, han den röde, Barbastark som är jättestark, kanske inte riktigt vad jag är, men jag får oftast höra att jag är har en stark personlighet, och att jag ofta gör starka intryck på andra människor. Barbaflink är den blåe sonen är teknisk, hehe, jag är väl inte super teknisk, men älskar ju allt som apple gör, och det är ju lite teknik kanske :) Sen älskar jag stora familjer, och är mycket för kärnfamiljer och så.. Och pappan är ju rosa som jag älskar och mamman är ju jättego hon med så det får bli hela familjen helt enkelt, det är ju så fint när de står uppställda sådär också :)

Frågan är bara vart de ska få vara på min kropp, så jag tänkte kolla med er! Har ni några förslag?! Puss och kram!

9 kommentarer:

  1. Du blir bara som du brukar säga "härligare och härligare" Tatuera in Barbapapa, vilken grej! Galna Lina! Kanske runt armen? Eller i svanken? Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!!!!!!! Du blir bara sjukare och sjukare varje gång jag går in på denna sidan!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken grym idé, de är ju så söta den där barbapapa familjen.
    Jag tror det skulle varit snyggt att ha den på svanken.
    Om du inte vill det så skulle vaden, eller överarmen också varit snyggt.

    Älskar din färgglada & roliga blogg, all kärlek till den!

    Hoppas allt är bra med dig, KRAM

    SvaraRadera
  4. Eftersom du inte skrev hur stor den ska vara är det svårt... men ryggen, eller skulderbladet tycker jag! ;)

    kramar!!

    SvaraRadera
  5. Sätt den på rumpan!

    SvaraRadera
  6. Håller med ovanstående, på rumpan vore skit coolt! Puss Bianca

    SvaraRadera
  7. Du verkar ha snöat in på Barbapappa du, gumman en tatto? Du kommer ångra dig.

    SvaraRadera
  8. Det sjukaste är väl ändå att du kan dem så noga allihopa.........skulle aldrig komma ihåg allt det där! Kram då.

    SvaraRadera