Sidor

onsdag 5 januari 2011

Det var så fint.

Hej, och förlåt mig igen, men igår kom det tyvärr lite tråkigheter i vägen för ett inlägg till som jag lovade, och idag har det varit en himla massa.. Men jag får lite snabbt, (kanske lite smått ytligt sådär) uppdatera den fina men också mycket speciella nyårsafton iallafall. Jag skulle vilja gå in mer djupare på den, det finns så mycket att säga, det hände en himla massa under denna kväll och natt, bland annat ett frieri, men jag berättar mer senare:) (eller förresten PS, singel är jag så ni nu inte går och tror att jag ska gifta mig eller något sånt, haha) Jag och fina Alexandra åkte iallafall hem till underbart goa Karolina. Hon är verkligen en toppenperson hon, alltid lika go, snäll och rar. Vi hade jättetrevligt, och det var kul att Alexandra och Karro fick träffa varandra också, sen var det så kul att träffa Alexandra igen, tror vi inte setts på, ja säkert över ett år.. Shit, tiden går ju så snabbt. Karro blandade till supergoa cocktails, så drack vi lite bubbel, tjejsnackade, och hade det som sagt jättetrevligt. Sedan var det snart dags att sätta på oss alla dessa kläder man måste ha i denna kyla, och bege oss av emot Hotellet, där de goa vännerna Ian, Tobias och Jonas hade ordnat till en helt enastående fantastiskt fin nyårsfest! Stämningen, människorna, maten, talen, ja, allt, allt, allt var så underbart fint, och så härligt! Tusen tack allihopa!
Hoppas ni har en fin onsdag nu, många kramar till er!









5 kommentarer:

  1. Säger det igen: Sluta ALDRIG BLOGGA!!!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du är singel, de lugnade mig. Tack.

    SvaraRadera
  3. Hon Karolina var ju gör snygg!

    SvaraRadera
  4. Vad hände med Lina från Herrljunga ? Bara undrar ...

    SvaraRadera