Sidor

söndag 23 januari 2011

Jag tror jag ska poppa in på Bangs i veckan, sätta mig ner hos proffset Marre eller jätteduktiga Dina och bli en riktig regnbåge! Guuuud så härligt!!

Hej änglar och små troll, åååh vilken härlig kväll det
var igår! Ellens och Fredrikas Victoria Secret-event på PURE var i världsklass, så fantastiskt fint och bra ordnat! Ska blogga in det snart med massa härliga bilder och så, men just nu går bara drömmarna om att mitt blonda svall ska bli till en regnbåge istället! I veckan ska jag rådfråga Marre eller Dina, som också verkar grymt duktig på färger, min senaste blondering blev verkligen super! Men ooooh, se dessa bilder, förstå att man blir sugen!? Är lite inne på turkost också, så himla vackert!




























































Det är konstigt dedär egentligen att man oftast bara färgar håret i liksom sådana naturliga färger, när allt annars är så konstgjort och onaturligt i dagens dagar, jo, allt från blåvitvblekta tänder till stora bollbröst och ankmunnar :) Jag ska bara ha rengbågshår jag ja!

5 kommentarer:

  1. Hur ska det sluta med dig egentligen? Du håller ju på att bli en punkare! Tatueringar och hår i alla möjliga färger? Ska du inte raka dig oxå till tuppkam? VÄX UPP!

    SvaraRadera
  2. Coolt och personligt enligt min mening. Om det är någon som växt upp är det Lina. Hon är vuxnare en dem flesta tjugotreåringar vill jag säga. Kram C

    SvaraRadera
  3. Ja, det är hon verkligen. Hon är nog en av de mognaste jag träffat. Hon har självdistans och vågar släppa idealen och gränserna! Du där uppe verkar avis!!!

    SvaraRadera
  4. Olala, vilken skön tjej du är!
    Denna blogg vill vi följa!
    Puss å Kram Linnéa

    SvaraRadera