Sidor

fredag 17 december 2010

Underbara fantastiska Emanuel!!!! GRATTIS ÄNGELN!

Förlåt för ingen bloggning av mig igår mina vänner, men det hände så mycket trevligt och härligt så jag hann tyvärr inte:( Det var iallafall en superfin dag och en riktigt härlig parynatt! Och så vann ju Emanuel Paradise också!!!! Så himla underbart!! Emanuel är verkligen en fantastiskt fin person som jag fick en väldigt speciell relation med under min tid i huset. Idag är vi goa vänner och jag tror att den vänskapen kommer hålla länge, länge, kanske för evigt förresten, eller självklart kommer vi vara vänner livet ut!! Tack Emanuel för att du alltid är så underbar och go, och tack produktionen för ni fick med mig!! Annars skulle jag ju inte fått lära känna dessa underbara änglar!

Och för mig var detta också ett bönesvar, från och med jag och Emanuel lämnade varann gråtandes bad jag till Gud så mycket att han skulle få vinna! Tack gode Gud! Jag älskar dig, och tack för ännu ett fantastiskt bönesvar idag om det som var jobbigt, att det nu är 100 % bra!

Jag är så lycklig idag, bakis men så lycklig! Kommer snart! PUSS

5 kommentarer:

  1. du va så fin när du grät och ni kramades. jag hejade på dig sen emanuel. du den snällaste tjejen han den snällaste killen. vad kul att ni är vänner idag!

    SvaraRadera
  2. Du skulle vunnit gumman!!!

    SvaraRadera
  3. DU VAR SNYGGAST OCH ÄRLIGAST AV ALLA TJEJER!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Om du skulle gå till Emanuel skulle du fått stanna!

    SvaraRadera
  5. Du ägde upp PH iaf! Emanuel var en värdig vinnare, diggade honom som fan!

    SvaraRadera