Sidor

tisdag 14 december 2010

Kära blogg, jag älskar dig så mycket.

Aldrig ska jag svika dig igen, jag måste ju låta dig veta allt om mitt härliga liv, jo även om det kan vara tufft och svårt ibland får jag faktiskt inte bara fly ifrån dig. Men nu är ju faktiskt allt bra och då finns det ingen anledning att bara dra och strunta i dig såhär som jag gjort, förlåt. Men jag lovar nu och för sista gången, alltså sista, sista, sista, sista att aldrig komma bort igen. Jag ska berätta massor härligt och du ska få en massa bilder. För att fatta mig ganska halvkort sådär har jag väl varit hemma med min lille katt, målat julkort, julklappstavlor, flängt runt i stan på julklappsärenden, varit på möten om jobb och så i vår med min gamla chef, ätit god julmat, den på stallmästaregården var nog godast, julfikat med fina vänner, jag har druckit en himla massa glögg både hemma hos goa vänner och på stans goa krogar, varit varit på sjukhuset har jag med ja (men inte psyket till dig som kommenterade om det, även om det lika gärna skulle kunna vara det, asså göra ont i själen som i typ benet) I helgen vart det hotellet, jo torsdag, fredag, lördag, mm riktigt trevligt ställe dedär hotellet faktiskt, och man stöter alltid på typ 20 pers man redan känner, det är härligt! Där kommer även det nya fina året firas in, min goa fina vän Ian har fest där med Tobbe och Jonas, riktigt trevliga killar! Och ja, snart är det jul igen ja, jag åker självklart hem till underbara fam och släkten och firar med dem, det blir mysigt, gud vad jag saknar dem nu! Jag vill också tacka alla underbara vänner som stöttat mig i det som hände, ni är bäst! Så nu ska jag försöka ploppa in lite bilder som tagits då jag varit iväg från dig stackars blogg, puss.

4 kommentarer:

  1. *HOPPAR AV GLÄDJE; BRA LINA!*

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du också gillar Stallmästargården. Jättefint julbord, underbar personal Allt perfekt även när jag var där.
    Ett ställe man längtar tilbaka till sommar som vinter, höst och vår.

    SvaraRadera
  3. Det var roligt att se att du har haft det kul efter den tråkigt händelsen:)
    Hoppas att du får en riktigt mysig jul och ett gott nytt år! (ger hälsningen lite tidig kanske, men jag har en sån julkänsla)

    Sen så måste jag också bara säga det att till dom dom tjatar på dig att blogga hela tiden, visst det är jättekul när du Lina bloggar:)
    Men du har ju faktiskt ett liv utanför denna blogg!

    Vill inget illa!


    Hoppas annars att det är bra med dig Lina!?:)

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  4. Kära Lina vi älskar dig så mycket!

    SvaraRadera