Sidor

lördag 18 december 2010

Mina två Alexandror, snart är ni hemma!!!!

Åååååh, Alexandra!! Och Alexandra!!! Jag har två väldigt härliga vänner som bägge två heter Alexandra!! Och Carlsson dessutom!!! Hur sjukt är inte det egentligen?! Det är väl typ bara hårfärgen som skiljer dem åt:) Den blonda goa Alexandra är en heeeelt fantastisk vän som jag träffade för ungefär två år sedan, hon är verkligen världens snällaste, och att höra hennes röst på skype (då hon flyttade till LA i somras gör mig varm i hela kroppen! Vi bara gapar, ropar och skrattar; heeeeeeej, åååååhh!!!!! Hahaha, men nu kommer hon hem till jul och det ska bli underbart att träffas igen! Vi har så sjukt mycket att ta igen, guuuuud vad jag saknar dig Alex!!!

Sen den andra fantastiska Alexandra flyttade från Täby till Dalarna för att plugga någon mediagrej, och så har vi haft så mycket annat för oss så vi tyvärr inte hunnits setts, men så kom jag på ett alldeles ypperligt bra tillfälle och bjöd med henne på mina vänners nyårsfest på hotellet!! Alexandra hade som tur inga planer än och tackade ja!!! Jippie!! Det var verkligen också sjuuuukt längesen!!! Haha, för övrigt träffade jag Alexandra på Laroy när vi båda två var 17, eller 18, haha jag minns inte riktigt, minns bara att jag var så gla när jag kom in på krogarna som sprallig 17-åring från landet, och tyckte stureplan var något ibland det roligaste som fanns där för några månader, hahaha!!!
Så rolig man kan vara när man är liten :) Jag typ tuggade rosa hubbabubba, bloggade, hängde på stureplan och sminkade mig hela dagrana, hahahaha!! God soooooo sick egentligen! Men tack gode gud att man växer upp! Skratt, skratt!!! (hade inte denna bloggen då, och det är faktiskt lite synd att min gamla inte finns kvar, men det var tyvärr en gammal historia med en så svartsjuk kille som hade råkat se mitt lösen och tog bort hela bloggen :( www.linahellqvists.blogg.se var adressen.. Där kunde man se både mina sprutade (usch!) alldeles förstora läppar, uppuschade bröst till hakan och massor med gamla sjuka partybilder, hahaha, det vore kul att se, men som sagt är den tyvärr borta:( Skickar en stor kram till er!!! Och kika gärna in blonda Alex blogg här!!!! Min goe röde vän har tyvärr ingen blogg. Kraaaam och ha en riktigt fin lördagskväll!

7 kommentarer:

  1. Ser snyggt ut. Snygga vänner! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad är de för fest på Hotellet på nyår? Kan alla komma? Kram Isabell

    SvaraRadera
  3. Hon Alexandra med de röda håret vill jag se mer utav! Nästan coolare än ditt i ditt rosa, haha,,,,

    SvaraRadera
  4. Din nyårs outfit kan bli spännande ;-)

    SvaraRadera
  5. Funderar också på att klippa lugg när man ser dig och din vän! Riktigt snyggt!!! Kram från Marie

    PS. Du var bäst i PH!

    SvaraRadera
  6. Undrar också om nyår? Vill fira med dig! Pussar Andreas

    SvaraRadera