Sidor

söndag 19 december 2010

Åh, vilken väääääldigt häääääääärlig dag! (ps, glömde trycka på publicera igår)

Älskade änglar, vad jag är mätt! Men oh vilken trevlig kväll det var ikväll, och hela dagen också!! Först åkte jag till Ellens lilla glöggbjudning och köpte mig ett par nya UGG:s, som måste vara de skönaste skorna som finns på denna planet. Varma, gosiga och snygga! Många tycker de är lite fula men jag tycker de är jättesöta :) Jag tänkte först köpa ett par rosa, men denna gång (för ovanlighetensskull) blev det faktiskt ett par i en ganska mörk beige färg plus en liten söt knapp och lite mer luddiga :) De rosa får bli lite senare, min storlek var tyvärr slut. Men jag är sååååå nöjd! Visar sen! Och butiken Ellens vänner har är bara så mysig! De har en himlans massa snygga, fina, underbara saker där! Sara Braave heter den och ligger på Hornsgatan 55. Kolla in lite bilder från butiken och min fina vän Ellens blogg här!

Sedan bar det iväg till J i Nacka, som är en jättemysig restaurang vid vattnet. Där åt vi ett marininspirerat Julbord med massor utav läckerheter, efterrätter, ja allt man kan tänka sig! Så himla gott! Ni vet jag älskar ju mat:) Och där satt vi och åt tills det mörknade, då jag sedan åkte vidare in till stan för att shoppa lite mer julklappar. Träffade också på världens härligaste Catja som alltid gör mig lika glad! Visade mina nyshoppade Uggisar, och allt sammanträffande som vanligt gällande oss, och andra sjuka saker (jag väntar med att gå in på, haha) så hade hon precis fått ett par likadana av hennes mamma, gos! Och så skrattade vi så mycket åt allt möjligt sjukt, hahaha, ja hahaha :D Catja var ju med i förra säsongens Paradise, tyvärr var jag en dålig följare utav den, men hon är så himla go Catja! Så nu ska jag snart sova. Hoppas ni haft en lika fin söndag som jag har mina änglar! Puss och kram! Haha, för övrigt var barnen på J mest intresserade utav ipads och phones, haha, dessa moderna tider asså..















Mmmm, mat, mat, mat mat!!
Men hur ska det gå med nyårsklänningen egentligen..?

4 kommentarer:

  1. Hur kan du hålla dig sådär smal när du verkar äta som en häst?!!

    SvaraRadera
  2. Du är nog de sötaste som går runt i ett par uggs Lina! Puss Viktor

    SvaraRadera
  3. å vad mycket gott ni åt, måste också säga att du är förbaskat söt i pälsmössa. kramen

    SvaraRadera
  4. Jag tänker också på nyårsklänningen...........

    SvaraRadera