Sidor

torsdag 9 december 2010

Tillbaka på banan!

Hej! Hej, hej, hej, hej, hej, hej, heeeeeeeeeej! NU är jag tillbaka för att stanna!!! Jag looooovar!!! Det hände en svår jobbig grej, men de fina med sådana där jobbiga saker är ju bara att man kan bli starkare och att man får en massa nya himlans bra lärdomar efteråt! Så nu med både min starkare själ, och med mina nta prinsesskridskor är jag tillbaka på banan igen! Och idag ska jag ut och åka på dem, oså ska jag in till stan och handla julklappar! Sen på lite trevlig glögg hos några vänner där och sen hem till min baby som tyvärr inte får följa med ut på isen:(
Mår ni bra mina vänner? Kan ni förlåta mig för att jag var iväg så länge? Jag ser att statistiken, jo självklart gått ner endel, men jag ser också att många av er har gått in ofta för att se om det hänt något här:( FÖRLÅT! Men jag är glad nu, och lita på min denna gång, jag sviker er inte igen! Och visst är mina nya skridskor söta!! Och jag lovar att svara på alla era frågor snart, kanske senare ikväll :) Ni är många som vill veta vart jag shoppar mina saker, kläder mm, så det lovar jag också bli bättre att komma ihåg att svara på. Skridskorna kommer för övrigt från intersport och kostade bara 500 spänn! Ha nu en toppendag, masssor kärlek och värme till er mina änglar! Och var aldrig oroliga för mig, ni vet ju det att när jag faller reser jag mig alltid upp igen! Alltid, alltid, alltid! Men den här gången tog det lite längre tid, men det var en lite större grej, men nu är det historia och jag tror att allt negativt alltid för något positivt med sig! Jo, det är jag helt övertygad om, och nu är det snart jul, då ska man vara glad! Ah, det ska man!


Men nä, den här lille skrutten får tyvärr inte följa med :(

11 kommentarer:

  1. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU GO GIRL! HÖRDE ATT DOM VILLA HA IN DIG I BB-HUSET MED!!!!! SNÄLLA IN!!!!!!!!!! DU KOMMER TA HEM HELA SKITEN!!!!!!!!!! PUSS Hanna

    SvaraRadera
  2. Att du börjar blogga igen gör hela mig varm.

    P.S. din katt är så söt aå man smälter.

    Puss Kristin

    SvaraRadera
  3. Kan man bli annat än överlycklig?! Blogga på nu Lina! Jag som vet vad du gått igenom är du en stark tjej! Puss å kram Nicole

    SvaraRadera
  4. Vad är de för ras på sötisen? Kram malin

    SvaraRadera
  5. Välkommen tillbaka Lina, Har saknat dig här.

    SvaraRadera
  6. Jag säger bara ett ord : äntligen.

    SvaraRadera
  7. Snabb visit på psyk?haha

    SvaraRadera
  8. Så roligt att du börjar blogga! Jag har längtat och längtat. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  9. Ingen blogg idag??? :-(

    SvaraRadera
  10. Snälla gumman, mer blogg var det ju!!

    SvaraRadera