Sidor

onsdag 15 december 2010

Förlåt att jag är försenad som vanligt! Men det är lite kaos och julstress i allt julstök och grejer hit och dit.....

....men jag lovar ju att vara här varje dag, och det var mitt sista löfte det vet ni! Kommer in lite snabbt nu eftersom allt är bök och stök, men tackar så för alla goa välkomnade och fina kommentarer, ni är bäst! Och till er som undra om min bambitop så kommer den från H&M, och jag blev lika bettuad som er, tänkte lägga upp dessa bilder i fredags innan jag drog, men hann inte:( Men nu vet ni och snart kommer jag igen, puss änglar!

3 kommentarer:

  1. Du behöver inte hålla på o be om ursäkt, kul att du bloggar igen och tack för svaret på tröjan! puss

    SvaraRadera
  2. Tackar med för svaret på tröjen och stressa inte gumman!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Är dina bröst äkta eller falska? Om de är falska, vad kopp storlek var du innan operationen?

    SvaraRadera