Sidor

tisdag 21 december 2010

Mingeltingeltangel på Grand sen middag på Smak.

Hello boys and girls, hoppas allt är bra med er! Nu är det inte långt kvar till jul asså... Ojojoj..men det är mysigt och mina julklappar är jag mycket nöjd med i år måste jag säga :) Själv är jag jättedålig på att önska mig något när någon frågar, jag tycker mest om att ge :) Det kanske låter lite som att jag vill vara lite mera go, men det är faktiskt sant :)

Nu har jag lockat och sminkat mig litegrann för ett troligtvis härligt mingel på Grand med Ellen och sedan blir det middag på Smak som ligger vid Hötorget, ska bli kul, har inte varit där förut. Ha nu en riktigt trevlig tisdagskväll, så hörs vi snart mina änglar. Snart ska jag berätta något riktigt härligt för er också men nu måste jag sno mig, har ett ärende innan grand och skall vara där 17, så PUSS nu!



6 kommentarer:

  1. Söt som socker!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. WOW! Ikväll är du snyggare är någonsin! /Andreas

    SvaraRadera
  3. Åååå vad du ät söööööööt !!!!

    SvaraRadera
  4. Du kommer nog aldrig förstå hut söt du är.....,,,,,,,,,,

    SvaraRadera
  5. Det är ju ni som är söta! God Jul! Kraaaam

    SvaraRadera
  6. God jul världens finaste Lina!

    SvaraRadera