Sidor

torsdag 1 oktober 2009

Varför var jag med i Dagens man egentligen?


Jag vet inte, jag fick något infall bara:) Jag är ju verkligen sådär att det bara kan bli lite hur som helst ibland:) Fick reda på det två dagar innan det skulle spelas in och så tänkte jag att det kanske var en kul grej och så råkade jag visst bara tacka ja liksom.. Fast det har varit riktigt skoj också! I TV ser det helt annorlunda ut än hur vi verkligen hade det. För vi skrattade, stoja och skojade mest hela tiden i studion när jag tänker tillbaka. Dock kändes allt också ganska oseriöst, jo oseriöst kändes det faktiskt också när jag tänker tillbaka. Fast det är skoj att vara lite oseriös ibland, bara man är seriös egentligen:) 

2 kommentarer:

  1. sluta vara äckligt overkligt vacker jämt mums, du gör mig klarvaken, får aldrig nån sömn om nätterna, kollar dina bilder

    SvaraRadera
  2. För igår var det för sent o imorgon för tidigt för att byta kön. Alltså kön på apoteket

    SvaraRadera