Sidor

lördag 10 oktober 2009

Det var en härlig stormarknadsresa!

Zoovaruhus är det bästa som finns!!!! Zoovaruhus är så skoj, shoppa ny fisk!
Vi gick i babyaffärer!!! Babyaffärer är verkligen jättekul att gå i, kul att man får börja göra det nu!! Många söta saker!
På Heroncity kunde man köpa majs i mugg! Det är nån ny grej, en väldigt go ny grej! Stora goda majskorn blandade med ost och goda kryddor, majsen smakar som de är avhuggna en majskolv, sådär äkta och goda, mmmm!!

Mmmmm majs!! Och en liten bild på mig måste ju in också:) Niklas gillar att fota mig men han vill inte bli det själv..

Och vad hitar vi i min matkasse idag?!

Och dessa söta babykläder köpte jag till bebisen:) Gud vad mycket rosa grejer hon ska få av mig, tur att det blev en tös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar